Carian

Kisah MEMALI

Tuesday, November 30, 2010

KARNIVAL 1001 RASA SATE KAJANG 2010


PROMOSI BIZMOM
BIZMOM mengadakan PROMOSI di karnival ini dalam usaha untuk terus memperkenalkan beberapa produk baru BIZMOM.

Pelbagai barangan dijual pada harga yang sangat murah berbanding hari biasa di outlet!!

Jangan lepaskan peluang...mari turun dan datang ke Kajang untuk sama-sama raikan karnival dan bole rasa pelbagai rasa sate!! dan jangan lupa untuk datang terus ke booth BIZMOM!!

Potongan sehingga 70% pelbagai barangan baby dan keperluan ibu. Dapatkan Lampin Moden / Cloth Diapers pada RM26** untuk 50 pelanggan pertama!!

hubungi 0133809717 / 0122645857 / 0192910304

Karnival Sate Kajang
Sate Kajang adalah merupakan salah satu makanan yang paling popular di Bandar Kajang dan ianya merupakan salah satu produk pelancongan Bandar Kajang.Justeru itu buat julung kalinya akan diadakan Karnival ini bagi menghargai peranan pengusaha sate kajang yang telah memperkenalkan sate di Bandar Kajang.Karnival ini berkonsepkan santai sambil berhibur dengan mengabungkan aktiviti sukan,kebudayaan,kesenian dan sosial dalam membina pengukuhan perpaduan pelbagai kaum dan institusi kekeluargaan dengan penglibatan komuniti disekitarnya dalam karnival ini.Karnival ini akan berlangsung pada 3,4 & 5 Disember 2010 bermula dari jam 8.30 pagi sehingga 11.30 malam.

Pelbagai acara dan aktiviti akan disediakan untuk pengunjung seperti Pertandingan Idola Kecil,Kajang Idol,Mewarna,Futsal Padang,Bola Jaring,Permainanan Rakyat,Kompang Berirama,Mengukir Buah,Memasak.Raja Sate.Menganyam Ketupat,Mencucuk Sate dan Autoshow Kereta/Skuter/Klasik.

Selain itu juga terdapat beberapa pertunjukkan seperti Belon Panas.Seniman Jalanan,Tarian dan Muzik,Gerai Jualan dan Pameran,Gerai Promosi Penaja,Persembahan Artis TanahAir dan Pembakaran Pelbagai Jenis Sate (Malaysia Book of Records).Datanglah Beramai-ramai dan menangilah pelbagai hadiah yang disediakan.MASUK ADALAH PERCUMA

No comments:

Post a Comment